Megbízónk – hazai piacon több évtizedes, sikeres múltra visszatekintő reklámügynökség – részére keresünk kollégát, aki átfogó tapasztalatával nem csak a napi HR operáció gördülékenységét biztosítja, de a vezetők stratégiai partnere, belső tanácsadója is képes lenni a szervezetet érintő kérdésekben.
HR MANAGER
Főbb feladatok:
- Az üzleti célok elérést segítő HR stratégiai meghatározása és kivitelezése.
- End-to-End Employee life cycle management.
- Teljesítményértékelő-rendszer fejlesztése és hatékony működtetése.
- Toborzás és kiválasztási folyamat teljes körű menedzselése.
- On-/Offboarding tevékenységek koordinálása.
- Munkaügyi, jogszabályi változások nyomon követése.
- HR folyamatok optimalizálása, megújítása, tovább fejlesztése.
- Tehetségmenedzsment folyamatok kialakítása, karriermenedzsment és utánpótlás tervezés.
- Belső -és külső kommunikáció hatékony működtetése, munkáltatói márka erősítése.
- Képzési és fejlesztési terv összeállítása és megszervezése.
- Vezetők és kollégák támogatása HR vonatkozású kérdésekben.
- Csapatépítő programok megszervezése.
- Adminisztráció, riportok, statisztikák készítése.
Elvárások:
- Minimum 5-6 év széleskörű HR területen szerzett tapasztalat (recruitment, training & learning, tehetségmenedzsment, vezető -és szervezetfejlesztés, kompenzáció és munkajog)
- HR stratégia alkotásban szerzett tapasztalat, vagy ennek megfelelő gondolkodásmód.
- A HR generalista működés mellett képes a vezetők stratégiai partnere lenni, érti az üzleti folyamatokat és célokat, és ezek figyelembevételével fejlesztési javaslatokat fogalmaz meg és hajt végre.
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készség.
- Kritikus gondolkodás, problémamegoldó- és döntéshozatali képesség, rendszerszemlélet.
- Megálmodni és végrehajtani is képes, eredményorientált személyiség.
- Nagyfokú önállóság, proaktivitás, kreatív, újító szemlélet és kezdeményezőkészség.
- MS Office felhasználói szintű ismerete.
- Felsőfokú végzettség.
Előnyök:
- Kreatív ügynökségi, médiás, reklámügynökségi tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Biztos szakmai és anyagi háttér, a szektorban versenyképes fizetés+bónusz, telefon, laptop.
- Támogató vezetés, ahol lehetőséged van alkotni a saját szakterületeden belül.
- Barátságos és összetartó csapat, vidám hangulat.
- Hibrid munkavégzés – havi 10 munkanap home office.
- Kutyabarát munkahely, ingyen kávé és üdítő, családias, összetartó csapat.
- Munkavégzés helye: Budapest.
Az állásra kizárólag az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal, a pozíció megjelölésével: jelentkezes@activehrc.hu
0 hozzászólás