ADÓSZAKÉRTŐ

ADÓSZAKÉRTŐ

Megbízónk – egy multinacionális cég miskolci vállalata – részére keresünk

ADÓSZAKÉRTŐT.

Főbb feladatok:

  • Adókötelezettségek (bevallások, bejelentések, ellenőrzések) teljesítésének megszervezése és a végrehajtása.
  • Adózási folyamatok megszervezése, a folyamatok optimalizálása a hatályos jogszabályok szerint.
  • Jogszabályváltozások követése és implementálása.
  • Adóbevallások, adókalkulációk elkészítése és ellenőrzése.
  • Kapcsolattartás az adóhatósággal, adóellenőrzések irányítása.
  • Társosztályok részére történő tanácsadás, adózási kérdések megválaszolása.
  • Szerződések véleményezése és számlák ellenőrzése adózási szempontból.
  • Transzferár dokumentációval kapcsolatos adatszolgáltatás biztosítása.
  • Havi és éves zárással kapcsolatos feladatok.

Elvárások:

  • Releváns felsőfokú végzettség (gazdasági, preferáltan számviteli).
  • Legalább 3-5 év releváns, adószakértői/ adótanácsadói területen szerzett tapasztalat.
  • Adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete.
  • Felhasználószintű számítógépes ismeretek (kiváltképp Excel).
  • Precíz munkavégzés, proaktivitás.
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség.

Előnyt jelent:

  • Adótanácsadói végzettség.
  • IFRS ismeretek.
  • SAP ismeret.
  • Angol és/vagy német nyelvtudás.

Amit kínálunk:

  • Stabil, nemzetközi hátterű, javítási tevékenységet folytató cég.
  • Hosszútávú foglalkoztatás, határozatlan idejű munkaviszony.
  • Versenyképes juttatási csomag, havi bónusz és Cafeteria.
  • A próbaidő letelte home office lehetőség.
  • Változatos, kihívásokkal teli, sokrétű feladatkör.
  • Szakmai fejlődési lehetőség.
  • Támogató management.

Az állásra kizárólag az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal, a pozíció megjelöléséveljelentkezes@activehrc.hu

Comments are closed.