PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Megbízónk – a térség legnagyobb autóbérlésével és flottakezelésével foglalkozó cége – részére miskolci munkavégzéssel keresünk főállásba

PÉNZÜGYI ASSZISZTENST.

Főbb feladatok:

  • Számlák, pénzügyi bizonylatok utalás előtti kezelése, ellenőrzése.
  • Pénzügyi tranzakciók adminisztrációja és végrehajtása.
  • Pénzügyi kimutatások, nyilvántartások elkészítése, vezetése.
  • Pénztár kezelése.
  • Hatóságokkal való kapcsolattartás, adatszolgáltatás.
  • Ügyvezető napi munkájának támogatása.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség pénzügyi és/vagy kereskedelmi területen.
  • Haladó szintű számítógépes ismeretek (MS Office programok).
  • Önálló, pontos munkavégzés, határidők betartása.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség gazdasági terülten.
  • Hasonló területen szerzett tapasztalatok.
  • Angol és/vagy német nyelvismeret.

Amit kínálunk:

  • Pályakezdők vagy felsőfokú (levelezős) hallgatók számára is nyitott a pozíció.
  • Lehetőség biztosítása a részmunkaidős munkavégzésre.
  • Hosszú távú, főállású munkaviszony.
  • Modern, zöldmezős beruházásként épült munkakörnyezet.
  • Fiatal, barátságos, lendületes, folyamatosan bővülő csapat.
  • Munkavégzés helye: Miskolc.

Az állásra az alábbi e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal jelentkezni

pozíció megjelöléséveljelentkezes@activehrc.hu

Comments are closed.