SZEMÉLYI ASSZISZTENS

SZEMÉLYI ASSZISZTENS

Megbízónk – a 22 éve működő, területén piacvezető cég ügyvezetője – részére keresünk miskolci munkavégzéssel

SZEMÉLYI ASSZISZTENST.

 

Főbb feladatok:

  • Ügyvezető munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése.
  • Iroda adminisztratív, iktatási feladatok ellátása naprakész aktualizálása.
  • Szervezési feladatok ellátása, utazásokkal kapcsolatos teljeskörű ügyintézés.
  • Üzleti partnerek és vendégek fogadása, ellátása, időpont egyeztetés.
  • Telefonhívások kezelése, belső kommunikáció támogatása.
  • Kimutatások, prezentációk nyilvántartások készítése.
  • Rendezvények koordinálása, lebonyolítása.

 

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség.
  • Professzionális szintű MS Office ismeretek.
  • Angol és/vagy német nyelvismeret.
  • „B” kategóriás jogosítvány, aktív vezetési tapasztalatokkal.
  • Hasonló területen szerzett 2-3 éves tapasztalat.
  • Kulturált megjelenés, diszkréció.
  • Udvarias, ügyfélközpontú viselkedés.
  • Megoldás-orientált szemlélet, döntésképesség, rugalmasság.

 

Előnyt jelent:

  • Vakon történő gépírás.

 

Amit kínálunk:

  • Exkluzív munkakörnyezet.
  • Laptop/mobiltelefon biztosítása a munkavégzéshez.
  • Hosszú távú, főállású munkaviszony.
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig 8.00-17.00-ig.
  • Csatlakozás egy fiatalos, lendületes csapathoz.

 

Az állásra az alábbi e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal jelentkezni

a pozíció megjelölésével: jelentkezes@activehrc.hu

Comments are closed.